dimecres, 23 de maig del 2012

Penúltima etapa!! ja falta poc




Hola amics!! bé el que semblava impossible sembla que serà una realitat, avui e dormit per primera vegada desprès de dies, la diarrea a parat l'únic problema és que estic molt cansat i tinc molta fluxera uffff, avui toca etapa llarga, son 116km amb pedra i molt lenta i pesada, tinc la sort de la companyia del Toni que no deixa d'animar-me. Bé doncs avui no tenia el cos gaire preparat per l'esmorzar i e menjat poc.... sé que haig de menjar per poder acabar peró no entre res, ens anem a la sortida desprès de la rutina diària de las firmes i l'aigua, aquí tenim la companyia d'un mediàtic, la veritat és que és un tio de lo mes normal i el que veus a la tele és el mateix que en la vida real, és el Santí Millan toca foto de record. Vinga doncs toca la bocina i em mentalitzo en acabar com sigui l'etapa avui els primers quilometres els faig millor del que penso i a mesura que passen no els quilometres si no las hores el meu cos comença a queixar-se, tornen las diarrees!! el company Oscar porta Fortasec em dona dos capsulas i semble que funciona.

 Continuem per pistes e inclús atravasem un petit riu que va força bé per refredar els peus que els porto adolorits i bullint avui fa mes calor que els altres dies, nomes em falta-va això uffff, arribem al primer avituallament i aprofito per descansar amb altres "moribunds" i el metge em pren la tensio i em recomana descansar peró estic com un roc jejejeje, reposo i menjo una mica de bocata no puc menjar gaire, tornem a possarnos en marxa els companys van tiran de mi i jo els segueixo com puc, passem per llocs ha on ça aturat el temps peró jo no puc aturar-me vaig a pinyo fixa i els companys aprofiten pen parar i fer fotos jo si paro no crec que pugui tornar a arrancar, els ultims quilometres és fan interminables toca apretar las dents aixó sé esta acabant!! ultim esforç i entrem tos junts. Aquesta vegada el cos esta ja al limit necessito descansar dema és la ultima etapa tinc que fer el ultim esforç...........

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada