divendres, 25 de maig del 2012

Final de la Titan Desert!!



Hola amics!! aquesta nit he vist pels forats del sostre de l'haima com la lluna passava d'un canto a l'altre uffff, això no pinta bé tinc un malestar general i tot i que no he vomitat estic per fer-lo en qualsevol moment, toca aixecar-se per l'esmorzar i li comento al Toni que em quedaré descansant una miqueta més haig d'intentar recuperar. Arriba el Toni i és confirma el que no volia que passes, no puc aixecar-me estic KO, ara si que és el final..... no tinc res de força per aixecar-me i el meu estat és preocupant, el Toni crida al metge i quan arriba em diu el que ja sàvia, no puc sortir!! el servei metge em connecta el suero i en pocs moments comença el drama, el metge veu els vòmits i li queda una cara de molta preocupació em comenta que hauran de portar-me a l'hospital, li comento que em deixi una miqueta de temps per recuperar i decideixen portar-me directa a l'hotel i veure com reacciona-va, tot això sentin com sortien en la ultima etapa, bé ara ja esta tot fet, no podré acabar la Titan. Al arribar a l'hotel em poso a la dutxa i semble que el cos reacciona, aixins que toca descansar força, de fet estic tan cansat que he dormit unes hores i semblen una eternitat tot això sense menjar res des del dia anterior ufff quines ganes de què acabi tot.

Arriba la tarda i és presenta amb la feina feta el Toni, quina satisfacció el haver acabat el repte que ens varem proposar, el veig cansat peró feliç per haver acabat. Arriba el metge i em posa un medicament i em comenta que semble que estic millor comenta que dema tornem cap a casa espero arribar com sigui no vull quedar-me al Marroc en cap hospital.

1 comentari:

  1. Ja parlarem cara a cara ,enhorabona atots dos per donar el millor de vosaltres...ara a recuperar i a pensar en la próxima...ànims

    ResponElimina