dimecres, 16 de maig del 2012

Cronica dia 0‏

Hola amics!! tornem per començar l'aventura...... ara si que comença de veritat, en aquets moments nomes en venen els records de tot el que em fet amb el company Toni, ufff quina pallissa que ens em donat per arribar fins aquí, mai havia estat tan fort i esperem que tot vagi bé, ens ho mereixem.


Avui com en tots els grans dies toca aixecar-se molt aviat, hem d'estar a l'aeroport a les sis del mati i com passa sempre amb els nervis no podia dormir-me, doncs bé cap el Prat per agafar el avio. El viatge n'avio relativa-ment rapid per arribar l'aeroport d'Errachidia on ens esperan per tot el tema burocràtic del visat, ja pasat el tema papers vinga cap l'autocar "cinc estrelles" que ja ens posa en la autentique realitat del pais i de la Titan, això no és per a quejicas. pel camí mirava el paisatge i em començo a mentalitzar de que això no te res a veure amb tot el que podia pensar, doncs per rematar desprès de veure fins i tot un oasis

començo a veure al fons una cortina d'un color sorra que era això una tempesta de sorra que ja ens acompanyaria fins ben passada la tarda. Mentre anàvem amb l'autocar el "guia chofer" es va perdre variàs vegades i el viatge va ser de lo mes divertit ufffff por dios quin començament,



bé ara toca papeleo, foto, i portar la maleta a l'haima..... primera sorpresa amb tanta sorra al obrir el drap que fa de porta de l'haima per sobre del llit tenim dos dits de sorra i no tinci lloc ni per posar la maleta agggg quin començament, em faig a la idea de tindre sorra per tot arreu fins a tornar a casa. Vinga doncs una vegada instal·lats, ara toca muntar las bicis i això o tenim que fer al carrer amb la tempesta de sorra.. quin patiment això comença a posar-se èpic, vinga doncs recollim las bicis al control, man donat la caixa de la bici trencada i amb tot ple de sorra per dins, aquí bé el primer ensurt de la Titan vaig posar la camebak i las sabates amb la bici i al desmuntar no mes trobo la camelbak no tinc las sabates uff primera prova pel meu cort!!, vaig a reclamar i em diuen que si, que vale i de septe arriba el Toni per dir-me que las te en la caixa de la seva bici agggggg, no recordava de que jo em paso de pes i las varen possar en la seva caixa, bé doncs en mig de la tempesta de sorra el gran mestre Toni en un plis plas bicis montadas,

i com no podia ser d'un altre manera la tempesta de sorra se acaba, ara toca reposar el maxim tot i que això és una miqueta aburrit, doncs res d'avorriment agafem las bicis per provar que tot vagi bé i ens acostem fins las dunes per fer una mica de shopping amb els Berebers de torn jeje, que els primers riures de la Titan. Desprès de la volta turística ara toca anar a sopar i desprès briefing per saber tota la informació de l'etapa de dema i ens asabantem que degut a la tempesta de sorra es retalla l'etapa però las dunes que son uns cinc quilometres es tindran que fer, doncs bé ara toca descansar dema toca aixecar-sa a dos quarts de set per preparar l'etapa. Fins dema!!


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada