diumenge, 5 de febrer del 2012

SETMANA CONGELADA PER SOTA 0º

Amics, ja tornem amb la crònica! Aquesta setmana ha sigut congelada, mare meva el fred que fa, ufffff!!!! El dilluns a la televisió i la radio anaven dient que si baixarien les temperatures, que si nevaria a ran de la costa, i de fet el dimarts vaig sortir i tampoc feia tant de fred. Per la tarda, vaig anar (com toca els dimarts i dijous) a body pump i tenia la sensació de que cada vegada estava més fort, però el meu cos el dimecres em va dir que tranquil, que entre el fred (que ja si va arribar) i l'esforç acumulat en aquests dies em va deixar el genoll una mica tocat. De fet ja no he pogut sortir més aquesta setmana ja sigui pel fred (que em costa res agafar un refredat de categoria) o per les molèsties al genoll, així que per la tarda canvi de plans, toca fer spinning jejeje, quin canvi de temperatura, classe plena i vinga suar!!, ja no recordava la calor que feia.






Aquest dissabte la veritat és que quan ha sonat el despertador i he vist el fred que feia a fora (hi havia gel pel terrat grrrrrraaaa,) doncs res, he fet recuperació al llit fins les 10h, després cap el gym per fer spinning i estiraments, i per acabar una mica de sauna, bany de vapor i a dinar que tenia una gana uffff!!.




Doncs ja tenim aquí el diumenge, i quin fred, això sembla el pol nord!!! Definitivament hem decidit que avui toca gym i hem fet mitja hora de màquines i quasi tres hores de spinning, i per acabar la ja tradicional sauna i bany de vapor ufffff tot un plaer!!. Voldria (mitjançant aquestes quatre ratlles) agraïr al nostre espònsor H2o la col·laboració per a que podem entrenar amb totes les facilitats en dies com aquest. També voldria retre homenatge als espartans de l'equip H2o que avui han fet la mitja Marathon de Granollers amb aquet fred que feia i com dic sempre "si s’ha d’anar, doncs si va" jejejeje, estaven tots congelats!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada