diumenge, 12 de febrer del 2012

QUI A DIT QUE FA FRED?


Hola amics, crec que la crònica l'anirem resumint cada vegada més amb aquest fred, Uffffff!! això és un congelador!! Doncs bé, aquesta setmana va començar del tot correcte amb una temperatura que es podia aguantar, però els altres dies amb el fred que feia i compromisos amb la feina poca bici he pogut agafar, només toca esperar que canviï el temps.




       
El dissabte vaig sortir i ho vaig fer força tard perquè no volia passar fred, però desprès d'una hora i mitja vaig tornar a casa amb sensacions dolentes i fred, molt de fred!!.
Toca sortir avui diumenge i no se com reaccionarà el cos, tinc la sensació que vaig enrere en la preparació, de fet, noto que les pulsacions no son les que toquen, però bé, paciència.




Avui en Jordi, un gran professional, m’ha dit que això és el fred (doncs serà això). Aquest mati, com deia, hem sortit a les nou perquè ja estic tip de fred. Tot i que el recorregut no el teníem programat el company Marc Gómez i el Toni han comentat que cap Santa Monica, i ja per el passeig em començava a rallar amb el fred que tenia i m’he tingut que mentalitzat que avui toca aguantar, au vinga!!, a pujar a ritme fins a dalt.


A mesura que anaven pujant ens hem adonat que per la nit havia nevat una mica i estava tot el terra blanc i glaçat a on no tocava el sol, de fet, també es notava en el cos, i si, ja sé que sóc pesat amb el fred però tot i que vaig abrigat tinc les mans i peus glaçats!, el que deia, cap amunt!! Desprès de fer Santa Monica, hem fet la ferradura “el Montalt” fins la creu de rupit per anar cap a coll sacreu, baixar per Sant Iscle i tornar a pujar fins la creu de Canet i baixar per corriols fins a casa.


La veritat es que només pensava en arribar i marxar cap a la piscina però no per nadar, sinó per anar a la piscina d'aigua calenta i desprès una sauna i al·leluia!! puc tornar a caminar i el peus son d'un altre color jejejejeje.


Nota. El Tuareg amb ulleres de la foto és el Toni jejejeje

2 comentaris:

  1. Aquest diumenge al gra,quedem a les 7.30 per fer un café i sorim ales 8.00 a fer la curta de la marxa,a veure si sóm uns quans per fer unes 5 hores de bici,sin prisa pero sin pausa.
    Per cert suposo que aquest profesional sóc jo.
    Porteu alguna cosa per anar menjan, la meva intenció rs no parar a esmorzar...serà un bon entrenamet per la titan.
    fins diumenge

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé ja me agrada ni parar per respirar jejejeje, estaré preparat a les vuit

      Elimina