dilluns, 9 de gener del 2012

SUPER PONT DE REIS, BICI+BICI+BICI+BICI

Hola amics! Qué, preparats per la nit de reis? Doncs bé, espero que portin tot el que heu demanat.
Avui he tingut dia de festa, i per a mi, toca començar
la setmana de bici a tope!!! Jejejeje.
He anat aquest mati a rodar amb la flaca, (que no és la meva jove, sino la bici de carretera! jejeje), i xino xano 68km i amb la panxa preparada per dinar, descansar i esperar els reis amb tots els nets, que toca fer peces pujant i baixant nens del terra al coll perquè puguin veure a Ses majestats.

Bééééé!!!!!!! Avui és divendres però sembla dissabte, és el que té aquestes festes, que ja no sé el dia que és. Però bé, el que si tenim clar és que aquesta setmana el que toca és bici+bici+bici+bici.
El company Toni em comenta que avui toca portar una estona la bici nova, uffff!! la impressionant Cannondale flash 29 "por dios quina maquina!". Jo tan content com un nen petit i vinga a donar pedals, sortida fins a Santa Mònica per provar de fer la crono amb aquest "maquinorro" doncs ja se que els companys diran que tampoc és per tant, però el temps total 11 minuts i 1 segon!!!!!!!, tot i que he perdut temps a l'hora de parar el crono... jejejeje.

Uffff!!! 182ppm de màxima i mitja de 179, mort però el que es diu mort, epppp!! però com puja la bici amb aquestes rodes, que tens la impressió de penalitzar pujant, doncs res de res, com un tiro puja!, desprès canvi de bici i que extrany m’he trobat, però només durant uns minuts, i d'aquí amb en Toni apretant i jo a roda fins la creu de rupit i d'aquí varem passar per Collsacreu i desprès a Sant Iscle per pujar pel camí de Canet amb les pujades de la mort i desprès passar per la creu per arribar fins a casa total 40km i demà tornem a sortir amb la de carretera.

Hola, ja tornem a ser aquí! Avui toca sortideta de les de professional, juuuuu cada dia això sembla més una sortida d'un equip professional. Doncs avui tocava anar fins a Tossa i tornar, dic tornar perquè avui teníem que anar per feina, ja que tenim hora d'arribada!! jejeje (crec que tenim a algú en les sortides a qui la dóna li tallarà no sé que!)
Com cada dissabte, hem sortit del mateix lloc amb un equip cada vegada més fort, (espero no deixar-me ningú, aviat passaré llista!). Tenim en Martí pare, Manel, Jordi, Xavo, Martí, Moi, Ricard, Manolo i el Ekipooo Titan desert, doncs bé, hem anant cap a Tossa i hem enganxat amb els pros de Pineda en Dani i l'Albert. De camí, hem tingut un ritme bo fins arribar a Lloret a on ja el ritme ha pujat per a nosaltres els mortals jejeje, aquí dos dels components del grup que tenien que arribar d'hora han donat la volta per tornar a casa. Tot seguit, hem deixat a la joventut que es desfogués pujant al seu ritme per la carretera de Tossa i l'altre grup pujàvem com el que som, uns màquines! Jejejeje. Aquí hem tingut la primera baixa, en Moi, que crec que ha tingut algun problema mecànic i ha tornat cap a casa. En aquests moment és quan el grup s’ha donat compte de que avui toca arribar aviat, així que res, mitja volta a la rotonda de Tossa i ni temps per prendre un gel o barreta. Uffff!! i ara toca pujar i a ritme!! Aquí és on veus que estàs bé, però que la resta també!, així que toca prémer per arribar fins a dalt i d’aquí tornem cap a casa per arribar d'hora. Total, 80km i aprofitar l’hora per anar a fer classe d'estiraments amb la dóna i desprès bany de vapor i una sauna, quin luxe! i desprès de dinar migdiada de pel·lícula!! Jejejeje.

Diumenge de bici, haig de reconèixer que tinc el cos baldat i desprès de tres dies de bici tinc una part noble del meu cos una mica tocada, però res que no s’arregli amb crema i dos culots! jejejeje. Bé, a la sortida d'avui teníem el Manel Perelló i el Martí, dos cracks que avui han dit que tocava corriols i tècnica, uffffff, ja tremolo!! Doncs res, sortim i sorpresa! tota la tribu del Canet!! Uuuuuuaaaa, salvats!!!! Volen anar cap a Santa Mònica, que desprès de lluir-me davant de tots del súper temps que vaig fer, ara toca picar a la resta per fer menys temps que jo! Jejejeje, i com no podia ser d’una altre manera, el company Manolo (que no es pica nooooo!!!!!!!!!, i que tampoc li agrada ser segon,jejeje) ha fet 11 minuts i 49 segons, "prueba NO superada!". Doncs d’aquí hem marxat tots cap a la creu de rupit, i com que hem de fer corriols i tècnica, doncs vinga, la meitat de l'equip per la pista i l'altre per corriols per arribar a ajuntar-nos tots i desprès marxar cap a Arenys de munt, que com sempre es fa, hem d'anar a esmorzar, que això en aquest club no es perdona!. Bé, desprès d'esmorzar, només calia baixar una mica la panxa i hem pujat pel rial del costat del sanatori i d’aquí per alguns corriols de baixada per agafar la pista i arribar fins a Canet. Resultat: 35km i quatre dies de bici i amb el pensament de si ara tinc el cul així i l'esquena engarrotada, el que ens espera al desert és..... uuufffffffffff!!!!!, a continuar treballant!!