dilluns, 12 de març del 2012

Amics!! qui a dit amics?jejeje

Hola amics tornem a la crònica de la setmana!! voldria dir que las setmanes van passan i la data de la Titan és va acos-tan, començo a tindre la sensació de que ja estic en el camí al desert. La veritat és que desprès de sortir a entrenar durant la setmana i haver fet una mica de spinning al gym el treball fort és fa el cap de setmana, això em fa recordar que una de las parts mes importants per entrenar és el cul, si si com dic el cul, cada vegada que faig mes de cent kilòmetres i no em poso crema acabo amb el cul total-ment irritat, i no és "conya" fins jo me'n ric del dolor amb el sillin jejeje. També una de las coses importants de la setmana és la reunio que varem tindre el ekipo aquesta setmana a la botiga FORMULABIKE amb el primer guanyador de la Titan desert el Pera Vernis i és que una de las coses mes importants a destacar del Pere és la humilitat que desprenia aquest home amb totes las coses que a fet i que encara fa, ens a donat els consells que per a ell son importants i que segur ens aniran de fabula, esperem que tot això li podem explicar quan tornem.
Doncs com aquell que no vol ja tenim el dissabte aquí, això vol dir que toca apretar en la preparació, de fet tots els que varen fer la volta petita als ports del maresme volen fer aquest dissabte la volta gran amb els cinc ports.. i clar al "menda" li tocara fer per segona vegada la volta llarga, espero no patir tant en els ultims kilòmetres tot i que els "pro" segur que apreta-rant, també tindrem que mesura bé las forçàs perquè també volen fer el diumenge el circuit de la transmaresme amb quasi 2200 metres de desnivell i 80 kilòmetres, esperem sobreviure al cap de setmana jejejee avui.
 
 
Dissabte!! bé avui a l'hora prevista ens hem trobat el grup de sempre per fer la volta i com avia dit el company Toni avui toca tornar a fer els ports del maresme, i que curios, que l'home "X" que avia dit que la faria avui no si a presentat.. jejeje. Doncs hem sortit cap a la NII i tenia l'esperança de que donaria la volta amb els companys, peró en Toni aviat a desmuntat l'esperança jejeje vinga a fer la ports una altre vegada i per rematar avui l'amic estava en forma!! vinga ritme alt i això ha fet que penses que avui patiria si porta-be un ritme alt, de fet hem pujat a ritme tots els ports, això si avui toca paradeta per fer la Coca Cola uffffff, doncs com sempre em passa al tornar per Vallgorguina per tornar a pujar Collsacreu, començava a tindre las forçàs justes, ATENCIO aquí el company desprès de esperar-lo per anar a a roda, m'atacat!! quan estava patint.. si si al seu company, a fet canvi de ritme que de poc no em dona un atac al cort jejejeje, tindre amics per això jejejejeje!! i a sobre em diu avui toca entrenar "por dios" dema estarem morts per fer la volta de la transmaresme. Peró si este que anar.. doncs si va!!
 



Diumenge!! desprès de la pallissa d'hair, aquesta nit estava "ko" nomes esperava no dormir-me ja que l'hora de sortida era la 7 i és que teníem que anar amb el tren fins a Santa Coloma de Gramenet, avui em tingut la companyia del crak Àngel Circujano, i és que des de fa un tems en que el vaig apretar em tenia apuntat el numero per tornarme-la!! ara ja és impossible portar el seu ritme, epppp per cert ara també te una nova joia una Scott 29 que era el que li faltava jejeje. Doncs al arribar a l'estació ens em posat en marxa direcció al riu besos per anar paseig a munt per arribar al final i trencar direcció al Park forestal aquí si algu tenia fred ja se li havia passat jeje, pujant recordaba que l'esforç de hair passaria factura i no he deixat passar l'oportunitat d'avisar al company Toni que avui si hem tornaba a apretar l' esvorraba d'amic jejeje el "pajaru" esta fort. Vinga, dons cap amunt em fet el circuit de la Transmaresme de l'any passat i pujant em donava compte de que l'any passat vaig fer un bon tems i tenia la sensació de que avui, anan de tranquils a costat portar ritme, això si el company Toni per el camí ens a ensenyat una font, crec que San Mateo.. molt xula, la veritat és que la ruta és bastant pistera tot i que, per el que sentit aquest any la han canviat, peró el que importaba era acumular kilometres, doncs bé com avui teniem un crak, em deixat que anes tirant i nosaltres xino-xano que no teniem el cos per mols esforços, jejeje aixo si, no li hem enseyat tot el que podem fer perque si no!!! jejeje, doncs com el que no vol hem arribat a la creu de rupit i despres hem vaixat fins Arenys de Munt per continuar fins Arenys de Mar, per el paseig i arrivar a Canet. Total, que aquesta setmana e fet mes de 450 kilometres i quasi 8000 metres de desnivell positiu.. crec que aquesta setmana toca una mica de relax. El Camí al desert ens espera, fins la setmana que bé amics.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada