diumenge, 18 de desembre del 2011

Preparació de las festes de Nadal, capítol 6

Hola amics, ja tornem a fer la crònica d'aquesta setmana. De fet, ahir vaig sortir un parell d'hores però no compte perquè els companys varen fer l'esmorzar de Nadal i jo tenia que anar a treballar i tenia el temps just, així que no compte!!!!!. Eppp però el que si tenim són les imatges de com en Xavo es dopava amb un got de?, jejeje ja se perquè tira tant. De fet l'esmorzar sé que va ser de categoria només has de mira les cares de la foto, jejejeje.


Doncs avui "el Ekipooo" hem sortit els de sempre a passar-ho d'allò més bé, però m'he adonat de que estic fatal però fatal. En la sortida tenia al Manel Perelló que havia passat tota la nit de festa, és a dir, sopar de bikers i com toca, tota la nit de marxa, en Ramon que no estava fi degut a que havia dormit dues hores (hagués sigut millor no haver-les dormit...) i amb aquest panorama, el company Toni i jo ens hem mirat i hem pensat: això està "chupado", així que vinga, avui toca fer corriols pujant i baixant per arribar a la creu de Canet les vegades que fes falta,això si, fins que arribessin les onze que era l'hora d'arribar a casa que avui toca futbol i juga el barça la final del mundial de clubs.
Els que no havien dormit res de res , ens han portat treient la llengua fins els pedals, les pulsacions es sortien del pulsòmetre jejeje, estava a punt de "palmar!", crec que el que em passa és que tinc vint anys de més i el cos una miqueta atrotinat però com dic sempre "si s'ha d'anar, doncs si va!". Per rematar, hem anat fent el grup cada vegada més gran, anàvem trobant bikers de tot arreu i gairebé ja semblava una colla de senglars per la muntanya, jejeje de fet ja en el punt culminant hem trobat la colla d'Arenys de Munt i allò ja semblava una festa de fi de curs "por diooos", doncs en aquell moment ja ens hem anat separant fins arribar a Arenys de Munt i d'aquí al passeig d'Arenys de Mar i d'allà a Canet.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada